تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

لذت استقلال و ارتقای قدرت در عرصه‌های نظامی

1395/12/19 پنجشنبه

فرمانده کل ارتش:امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال کشور درعرصه‌های نظامی به خوبی قابل مشاهده است

امیر سرلشکر صالحی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی لذت استقلال و ارتقای قدرت در عرصه‌های نظامی را احساس می کنیم.

 
  
فرمانده کل ارتش گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی لذت استقلال و ارتقای قدرت در عرصه‌های نظامی را احساس می کنیم.
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های 26 و 10 حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: بنده به دانشجویان و دانش آموختگان میهمان که از کشورهای دوست و همسایه در این دوره ها حضور داشتند و دوره را به اتمام رساندند و چه عزیزانی که در حال طی کردن دوره هستند خداقوت گفته و این موفقیت را تبریک می گویم.
وی ادامه داد: ارتقا فکر و اندیشه دانشجویانی که در این دوره ها آموزش می بینند بعنوان مدیران رده های بالای نظامی می تواند آینده بهتری را برای کشور رقم بزند.
فرمانده کل ارتش همچنین خاطر نشان کرد: مردم در ابتدای انقلاب در خیابان ها شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر می دادند. شعاری که برگرفته از انقلاب و مدیریت الهی امام خمینی (ره) بود اما آن شعار امروز به منصه ظهور رسیده و ما لذت استقلال را در عرصه های نظامی و ارتقای قدرت نظامی احساس می کنیم.
وی ادامه داد: امروز همه می دانند که داشتن قدرت نظامی برتر و بالا به خودی خود حاصل نمی شود و استقلال به خودی خود صورت نمی‌گیرد مگر اینکه به مانند کشور ما نیروی انسانی کارآمد و با ایمان به عنوان گوهری گرانبها در کنار انقلاب اسلامی قرار گیرد.
فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز کشورهای استعمارگر به دنبال تحمیل قدرت بر ما هستند اما چرا با داشتن توان نظامی در این امر ناتوان هستند؟ زیرا آنها می دانند ملت ایران بعنوان یک نیروی انسانی مومن و کارآمد در راستای یک تفکر و مکتب از آرمان های کشور دفاع می کند.
امیر سرلشکر صالحی ادامه داد: امروز ما می‌بینیم که استکبار جهانی در مدیریت سامانه های خود فلج است و در تمام امور مدیریتی و سامانه هایش در باتلاق گیر افتاده است و همین موجب فروپاشی آنها خواهد شد و این در حالی است که ما روز به روز در سایه انقلاب و رهبری عالی دینی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در پیشبرد اهدافمان رو به رشد هستیم.
فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم که ترفند های دشمنان را بشناسیم و راه های مقابله با آن را پیدا کرده و در صف اول آرمان های انقلاب از کشورمان بایستیم.
امیر سرلشکر صالحی در پایان اذعان داشت: امروز ما در تمام زمینه ها نه فقط مدیریت انسانی بلکه در تمام عرصه ها پیشرو بوده و به تولید و ساخت تجهیزات نظامی توسط خودمان افتخار می کنیم. لذا بنده می گویم و این ادعا را دارم که ما هم‌دوش برادرانمان در نیروهای مسلح این توان را داریم که در مقابل همه تهدیدهای استکبار بایستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.