تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

اسکورت بمب افکن های روسیه با جنگنده اف 14 ایران + فیلم و عکس

فیلمی از لحظه اسکورت بمب افکن های روسیه بوسیله یک جنگنده ایرانی در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "واشینگتن فری بیکن،" وزارت دفاع روسیه روز گذشته فیلم های متعددی از عملیات هوایی و دریایی مسکو علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه منتشر کرد. در یکی از این فیلم ها، جنگنده "اف-14" ایران، بمب افکن های "توپولف-95" روسیه را به سمت سوریه اسکورت می کند. این بمب افکن ها و جنگنده ها برای نابودی عناصر داعش به سمت سوریه در حرکت هستند.
 
ادامه مطلب ...

جزئیات جدید از دستگیری فرزند مهاجرانی / او در حال فرار از کشور دستگیر شد

جدیدترین خبرها از دستگیری فرزند عطاء الله مهاجرانی، وزیر پیشین وزارت ارشاد در دولت اصلاحات حاکیست، وی در حال فرار از کشور دستگیر شد.
منابع آگاه علت بازداشت فرزند مهاجرانی را بخاطر نقش وی در پرونده موسوم به دکل گمشده نفتی 87 میلیون دلاری عنوان کردند، اما جدیدترین خبرها حاکیست که محمد محسن مهاجرانی پس از محرز شدن نقش وی در پرونده فساد دکل گمشده نفتی در حین فرار از کشور به دست ماموران دستگیر شده است.
 
ادامه مطلب ...

گزارش تصویری/ رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) ۳

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سومین مرحله رزمایش محمد رسول الله(ص) این نیرو در منطقه شمال شرق کشور با جا به جایی سریع یکان‌ها و گسترش تاکتیکی آن‌ها به منطقه پراکندگی، آغاز شد. در ادامه این رزمایش دو روزه و در مرحله اصلی آن همزمان با اجرای آتش سنگین توپخانه، یکان‌های زرهی و پیاده به صورت ترکیبی با شلیک آتش پرحجم هوایی و زمینی بر روی مواضع دشمن فرضی، عملیات پدافند در سطح را اجرا می‌کنند.

عکس: علیرضا غفاری

ادامه مطلب ...

هشدار محسن رضایی نسبت به کشیده شدن جنگ سوریه به خلیج فارس


واکنش جالب داماد با دیدن عروس قلابی! + فیلم

دوستان داماد پیش از آغاز جشن عروسی، به شیوه ای متفاوت سر به سر او گذاشتند.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آقای داماد زمانی که خود را برای حضور در جشن آماده می کرد، نمی دانست که دوستانش قبل از آماده شدن عروس خانم، شخص دیگری را به جای او نشانده اند.
 
داماد بیچاره در حالی که با عروس قلابی به راه افتاده بود، کم کم به واقعی بودن عروس شک کرد و وقتی چهره او را از زیر روبند دید و فهمید که یکی از دوستانش جای عروس نشسته، واکنش جالبی از خود نشان داد..








00:00 00:46

spaceplay / pause

qunload | stop

ffullscreen

shift + slower / faster

volume

mmute

seek

 . seek to previous

126 seek to 10%, 20% … 60%