تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت:داعش پایان یافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد.

 واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دفاع مقدس با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و نوشت:

"پایان داعش
داعش برای حفظ شریان حیاتی‌اش در «بوکمال» همه تلاش خود را به خرج داد ؛ چرا که این نقطه نیزاری، آخرین محل اختفایش بود.

داعش در دو هفته گذشته از هیچ کوششی برای حفظ خود در منطقه فروگذار نکرد، اما با پیروزی های مقاومت، محور سازمانی خود را به طور کامل از دست داد و منطقه از لوث وجودش پاکسازی گردید.

با آزادی بوکمال، پرونده فتنه داعش برای تجزیه دولت های اسلامی برای همیشه بسته شد. داعش پایان یافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد."

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به آزادی بوکمال

ترامپ در نامه‌اش به نتانیاهو بر اتحاد در برابر ایران تاکید کرده


خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده که مقام‌های امریکایی روز یکشنبه اعلام کرده‌اند که این توافق‌نامه ظاهرا روز شنبه امضا شده است و طبق آن تمام جنگجویان غیر‌سوری از جمله مستشاران ایرانی که از اسد حمایت می‌کنند بایستی مناطق مرزی سوریه و اسرائیل را ترک کنند.
 
ادامه مطلب ...

اقدام تازه احمدی‌نژاد و یارانش؛ بست‌نشینی بقایی و جوانفکر+عکس

حمید بقایی، علی اکبر جوانفکر و حبیب الله جزء خراسانی با انتشار این اطلاعیه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بست نشستند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید بقایی بجای حضور در دادگاه به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت.
 
ادامه مطلب ...

پشت پرده شروط جدید رئیس جمهور فرانسه برای ایران!


این روزها خیلی از نشریات و رسانه های بین المللی در تیترهای خود راجع به موضع فرانسه نسبت به برجام از عبارت «چرخ 180 درجه ای» فرانسه نسبت به برجام سخن می گویند؛چرخشی که بر مدار زیاده خواهی های شخص مکرون رئیس جمهور این کشور صورت می پذیرد.
کد خبر: ۷۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 15 November 2017
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان
 
ادامه مطلب ...

اعلام همدردی آمریکا با حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه

خاورمیانه در 24 ساعت گذشته نیز تحولات متعددی به خود دید و تا اندازه ای نیز متاثر از زلزله ایران و عراق بود. زلزله ای که با همدردی کشورهای زیادی روبرو شد. در این میان نیز وزارت خارجه آمریکا نیز با خانواده‌های قربانیان زلزله ابراز همدردی کرد. همچنین باید به اعلام پایبندی ایران به برجام برای نهمین بار از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد.
کد خبر: ۷۴۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 14 November 2017
امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 3
 
به گزارش تابناک، «هثر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی یک پیام توئیتری ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان زلزله غرب ایران، به آنها تسلیت گفت.

نوئرت در توئیتر خود نوشت: «ایالات متحده به تمام کسانی که از زلزله در ایران و عراق آسیب دیدند، تسلیت می‌گوید. ما خانواده‌های کشته‌شده‌گان و مجروحان و همچنین کسانی که آسیب دیدند را در یاد خود خواهیم داشت.»

 اعلام همدردی آمریکا با حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه/تصرف دومین میدان بزرگ نفتی سوریه توسط گروه های کردی/ نتانیاهو: شانه به شانه کشورهای عربی برای مقابله با ایران می ایستیم!/اعلام پایبندی ایران به برجام برای نهمین بار توسط آژانس