تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

شواهد تکان دهنده از ترویج فساد جنسی در سند 2030 + فیلم

سند 2030 یونسکو حاوی مطالبی خلاف فرهنگ کشورمان است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سند 2030 یونسکو مطالبی را برای آموزش‌های جنسی به کودکان مطرح کرده است که برای کودکان مناسب نیست. 

در صفحات 29 و 75 این سند آمده است که باید به دانش آموزان آموزش جامع جنسی داد که این آموزش‌ها مبتنی بر خویشتن داری و رابطه جنسی قبل ازدواج است که بر این اساس آموزش استفاده از لوازم پیشگیری به دانش آموزان داده می‌شود.

 

00:01 02:32
کد ویدیو
انتهای پیام/


سند2030 یونسکو + فیلم

 

فلسفه شب یلدا

شب یلدا یا شب چله بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است.

 به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب یلدا یا شب چله بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود.

ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می‌گیرند. واژه «یلدا» به معنای «زایش زادروز» و تولد است. ایرانیان باستان با این باور که فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر می‌شوند و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می‌خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می‌کردند و از این رو به دهمین ماه سال دی (به معنای روز) می‌گفتند که ماه تولد خورشید بود.


  ادامه مطلب ...

انتخابهای زندگی....


 

تو انتخابهای زندگیتون دقت کنید...

هر لحظه باید با هوشیاری انتخاب کنید و قدم بردارید...

و برای هر انتخاب باید ببینید ارزش چیزی که به دست میارید نسبت به چیزهایی که از دست میدهید بیشتر هست یا نه.....

امیدوارم انتخابهای زندگیتون ارزش از دست دادنها رو داشته باشه.... سلام دوستای مهربونم.....

لحظه وقوع زلزله در برنامه زنده تلویزیونی کرمان + فیلم

کارشناس برنامه در هنگام وقوع زلزله در کرمان سوره زلزال را قرائت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که مجری و کارشناس مذهبی یک برنامه تلویزیونی در کرمان مشغول اجرای برنامه به صورت زنده بودند، زمین زیر پای آنها شروع به لرزیدن کرد. در این هنگام کارشناس برنامه با حفظ خونسردی شروع به خواندن سوره زلزال کرد.

 

 

 

00:31 01:14
کد ویدیو

انتهای پیام/

 

بازی دوسر باخت اعراب و آمریکا

بازی دوسر باخت اعراب و آمریکا
جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود با عنوان «بازی دوسر باخت» آمریکا و اعراب نوشت: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، ضمن اظهار خشنودی از واکنش ضعیف و انفعالی اعراب در قبال تصمیم آمریکا در مورد به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل ادعا کرد «تقابل و دشمنی با ایران» به فصل مشترک سیاست آمریکا، اسرائیل و اعراب تبدیل شده و زمینه همکاری و نزدیکی اعراب، اسرائیل و آمریکا را فراهم آورده است.


  ادامه مطلب ...