تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

تبریک عید برای بازدید کنندگان محترم


متن های زیبا برای تبریک سال نو

 


یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم

 

******************************************



تفرجگاه های زیبا در مکان های فوق العاده (+تصاویر)



همه ما می خواهیم وقتی به مسافرت می رویم از بهترین منتظر بهره مند شویم و البته در جایی اقامت کنیم که تمام امکانات رفاهی را داشته باشد.

به گزارش آکاایران: برای مسافرت کردن از جمله مکان های مهمی که ما باید به آن توجه کنیم مکانی برای استراحت است. با اینکه قصد ما تنها استراحت و ماندن در هتل نیست، اما برای بهترین مکان تمام تلاش مان را می کنیم. بعضی مواقع افراد به تفرجگاه ها می روند و از تمام وسایل و امکانات تفریحی یک جا استفاده می کنند.
البته افراد سعی می کنند با پرداخت کمترین هزینه برای اقامت و وعده های غذایی برای زمانی که در تعطیلات هستند صرف کنند.


  ادامه مطلب ...

هفت‌دری"‌خراب شد و "افتری" ‌باقی ماند




روستای نمونه گردشگری" افتر"، مرکز دهستان هفت در(افتر) از توابع بخش مرکزی شهرستان سرخه در فاصله 25 کیلومتری شمال غربی شهر سرخه و 35 کیلومتری شمال غربی شهر سمنان واقع شده است، در ارتفاع 2110 متری از سطح دریا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، جمعیت این روستا در سال 1381، 1102نفر و 273 خانوار بوده و شغل اکثریت اهالی دامداری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه نام روستای افتر برگرفته از نام یک قلعه تاریخی و قدیمی در این روستا است، گفت: قلعه "هفت‌در" یکی از آثار تاریخی و به جای‌مانده در این روستا است. روستای افتر، در گذشته به نام مرکز دهستان "هفت‌در" اشتهار داشت که با گذشت زمان در بین ساکنان و مردم اهالی روستا به "افتر" تغییر نام پیدا کرد.



 

ادامه مطلب ...

kظر کری درباره سردار سلیمانی


پنجمین قسمت برنامه تلوزیونی ۱۸۰ درجه با موضوع « آینده رابطه ایران و عربستان» جمعه شب از شبکه افق به روی آنتن رفت. در این قسمت صادق خرازی مدعی شده است که چندی پیش دیداری با یوسف بن علوی وزیر خاجه عمان داشتم و او تعریف کرد «در یکی از جلساتی که با وزیران خارجه منطقه و وزیر خارجه مصر و اردن و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا داشتیم، همه از آمریکا انتقاد کردند که شما با دشمن ما و کسی که به طور استراتژیک ما را مهار کرده و امروز همه ما تحت نفوذ جهان ایرانی هستیم مماشات کرده و مذاکره می‌کنید. شما به جای اینکه تحریم‌ها علیه ایران را بیشتر کنید با دشمن ما مماشات می‌کنید. کری هم مشغول توضیح دادن بود که وزیر خارجه امارات با گستاخی از صحبت‌های کری انتقاد کرده و جان کری پوشه‌ای که در دست داشت را روی میز کوبید گفت و کل جهان عرب یک "ژنرال سلیمانی" برای مبارزه با تروریست‌ها ندارد. 11 سپتامبر از داخل عربستان و پاکستان و کشورهای عربی شما طراحی شد و یک ایرانی در پشت هیچ حرکت تروریستی وجود نداشته است. در حالی که سیستم های امنیتی شما در کنار گروه های تروریستی که بوجود آوردید قرار دارند.» این خبر را تسنیم منتشر کرده است.

در زندگی زناشویی این نکات را فراموش نکنید



حفظ زندگی زناشویی

یکدلی، توانایی شناخت و درک احساسات طرف مقابل، مهم ترین بخش از رابطه دو نفره است

 

یکدلی، توانایی شناخت و درک احساسات طرف مقابل، مهم ترین بخش از رابطه دو نفره است، شما با به کاربردن احساساتی ساده و بدور از هر نوع شوخی و طعنه زدن می توانید گرمای زندگی زناشویی تان را حفظ کنید.


  ادامه مطلب ...