تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

داستان جالب کیس مناسب ازدواج!

داستان جالب کیس مناسب ازدواج!



داستان,داستانهای خواندنی,سرگرمی,

جوانی می خواست ازدواج کند به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند …

 پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد. جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه است!

 پیرزن گفت:اتفاقا این صفت بسیار خوبی است، زیرا لباس های خانم ارزان تر تمام می شود!

 جوان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد!

 پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی است زیرا می دانید که عیب بزرگ زن ها پر حرفی است اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به درد نمی آورد!

 جوان گفت: خانم همسایه گفته است که چشمش هم معیوب است!

 پیرزن گفت: درست است ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش شما نمی شود و به او طمع نمی برد.

 جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی است!

 پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت ، باعث می شود که خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از خیابان گردی ، خرج برایت نمی تراشد!

 جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد!

 پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته باشد

منبع:

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)


صفحه اینستاگرام منتسب به نوپو تصاویری از اقتدار این نیروها در عملیات منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوپو نام اختصاری نیروی ویژه پاسداران ولایت است، در اصطلاح بین‌المللی نیروی ضد تروریسم که یکی از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که برای عملیات‌های ضد تروریستی و رهایی گروگان و سرکوب شورش‌های شهری استفاده می‌شود. اعضای نوپو به دلیل داشتن یونیفورم سیاه رنگ به سیاه‌جامگان نیز معروف شده‌اند.

صفحه منتسب به نوپو تصاویری از اقتدار نیروهای ویژه نوپو در دستگیری اشرار را منتشر شده اند.

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)


اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)


اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

همچنین این صفحه تصاویری از سگ های تربیت شده توسط نوپو برای عملیات ها منتشر کرده است.

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)

اشرار دستگیر شده توسط نیروهای ویژه نوپو +تصاویر (+18)
مأموریت واحد نوپو، در رهایی گروگان و مقابله با عملیات‌های تروریستی خلاصه می‌شود و مأموران این واحد برای آمادگی هرچه بیشتر، آموزش‌های ویژه‌ای شامل چترریزی، تیراندازی، پرش از ساختمان، راپل، غواصی، سکان داری، پرواز با پاراگلایدر و همچنین دوره‌هایی موسوم به آبی و خاکی را پشت سر می‌گذارند.

رکوردشکنی دختر ایرانی با شنا در دریای خزر +عکس

دختر 10 ساله گیلانی به عنوان نخستین دختر ایرانی 10 کیلومتر و 200 متر در دریای خزر در محدوده سنگاچین بندرانزلی را به مدت 7 ساعت شنا کرد و رکورد شنا در آب های آزاد آسیا را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساینا سادات آتشین شناگر 10 ساله اهل شهرستان بندر انزلی با شنا در مسیر 10 کیلومتری در دریا از ساعت هشت صبح تا 14 و 30 دقیقه ظهر دیروز، رکورد شنا را در آب های آزاد کشور و آسیا در رده سنی زیر 12 سال شکست.

رکوردشکنی دختر ایرانی با شنا در دریای خزر +عکس

رکوردشکنی دختر ایرانی با شنا در دریای خزر +عکس

این دختر شناگر ایرانی پس از رکورد زنی با به دست گرفتن پلاکاردی با این نوشته که کودکان یمن را دریابید، از جامعه جهانی خواست که صلح را برای کودکان یمن به ارمغان آورند.

رکوردشکنی دختر ایرانی با شنا در دریای خزر +عکس

بندر انزلی با بیش از 14 هزار ورزشکار سازمان یافته به نسبت جمعیت شهری، مقام اول کشور را از لحاظ تعداد ورزشکار به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اوج گرفتن برگزاری عروسی های هوایی

خانه / آموزش / اوج گرفتن برگزاری عروسی های هوایی
عروسی

اوج گرفتن برگزاری عروسی های هوایی

اوج گرفتن برگزاری عروسی های هوایی در پایتخت!

هرچند در گذشته در این مراسم اقوام درجه یک در محیطی صمیمی و حتی در حیاط خانه‌هایشان دور هم جمع می‌شدند و با دادن ولیمه‌ای ساده، آغاز یک زندگی مشترک را جشن می‌گرفتند، امروزه مراسم باید به گونه ای برگزار شود که در میان فامیل نظیر آن دیده نشده است. امروز برای برگزاری یک جشن عروسی شیک و به یاد ماندنی در تهران، عروس و دامادهای پولدار پایتخت نشین، هلی کوپتر را جایگزین ماشین عروس خود کرده اند.

 

برگزاری مراسم عروسی می تواند یکی از اتفاق های خوشایند برای هریک از زوج های جوانی باشد که آماده تشکیل زندگی مشترک هستند، در این میان هر یک از کشورهای جهان، رسم و رسوم خاص و ویژه خود را برای برگزاری چنین مراسمی دارند؛ البته این امر بسته به شرایط افراد نیز متفاوت است، به طوری که برگزاری چنین مراسمی در شهر و روستا و حتی از شهری به شهر دیگر تفاوت های چشمگیری با یکدیگر دارند. اما آنچه امروز وجه تمایز جشن های عروسی در شهرها به خصوص کلانشهری مثل تهران شده، میزان تمکن مالی افراد است، به گونه ای که هرچه فرد پولدارتر باشد جشن تجملاتی تری را برگزار می کند. در گذشته در این مراسم اقوام درجه یک در محیطی صمیمی و حتی در حیاط خانه‌هایشان دور هم جمع می‌شدند و با دادن ولیمه‌ای ساده، آغاز یک زندگی مشترک را جشن می‌گرفتند؛ اما امروزه مراسم باید به گونه ای برگزار شود که در میان فامیل نظیر آن دیده نشده است. از انتخاب آرایشگاه عروس، خرید لباس عروس با تزیین سنگ های قیمتی، خرید کت و شلوار برنددار آقا داماد، انتخاب تالاری بزرگ و تجملاتی برای برگزاری مراسم و هزینه های گزاف آن که بگذریم، به انتخاب ماشین عروس می رسیم… . اگر کمی دورتر را نگاه کنیم به خوبی یادمان می آید که زوج های جوان برای تهیه ماشین عروسی خود سراغ عمو، دایی یا یکی از اقوام خود که خودرویی مناسب داشت، می رفتند و برای یک شب این خودرو را قرض می گرفتند و با تزیین، آن را به عنوان ماشین عروس استفاده می کردند. امروز اما این روند تا جایی پیش رفته که زوج های پولدار تهرانی به ماشین عروس آن هم آخرین مدل خودروی خارجی راضی نمی شوند و برای آمدن به تالار عروسی سوار هلی کوپتر می شوند! کافی است، سری به آگهی های تبلیغاتی تالارهای بزرگ عروسی در تهران بزنید؛ پس از یک سلام و احوال پرسی خوب، مسئول و گرداننده تالار به سراغ پیشنهادات جالب و غیر منتظره خود برای برگزاری یک جشن عروسی به یادماندنی به شما می دهد، اجاره هلی کوپتر نیز جزء مواردی است که برای خاص تر شدن جشن عروسی زوج های جوان پیشنهاد می شود. آری؛ اجاره هلی کوپتر با قیمتی گزاف امروزه در تهران مد شده است؛ مسأله ای که هیچ گونه ضرورت و ایجابی برای برگزاری یک جشن عروسی را ندارد. همه این مسائل و رواج مصرف گرایی در مراسم عروسی بچه پولدارهای پایتخت یک طرف و دست و پنجه نرم کردن زوج های جوانی که در تلاش هستند تا هزینه رهن یک خانه نقلی را برای آغاز یک زندگی مشترک و فارغ از هرگونه تجملگرایی تهیه کنند، طرف دیگر قضیه است. آری در چنین شرایطی، برای بسیاری از این جوانان عروسی به غولی تبدیل شده که با وام‌های کلان هم نمی‌توانند شاخ آن را بشکنند. شاید تمرکز ذهن زوج های جوان برای چشم و هم چشمی و فقط گرفتن مراسمی برای یک شب با هزینه های چند ده میلیونی، موجب شده است که آنها از هدف اصلی تشکیل زندگی مشترک غافل شوند و فاصله بگیرند و در نهایت زندگی مشترک خود را به هوایی که با هلی کوپتر در آن پرواز کردند بدهند.

داستان جالب چه کسى کر است



مردى متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوائیش کم شده است. به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولى نمى‌دانست این موضوع را چگونه با او در میانبگذارد. بدین خاطر، نزد دکتر خانوادگى‌شان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت.

دکتر گفت براى این که بتوانى دقیق‌تر به من بگویى که میزان ناشنوایى همسرت چقدر است  آزمایش ساده‌اى وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو:

«ابتدا در فاصله چهار مترى او بایست و با صداى معمولى مطلبى را به او بگو. اگر نشنید همین  کار را در فاصله سه متری تکرار کن. بعد در دو مترى و به همین ترتیب تا بالاخره جواب دهد.»

آن شب، همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق تلویزیون نشسته   بود. مرد به خودش گفت الان فاصله ما حدود

چهار متر است. بگذار امتحان کنم.

سپس با صداى معمولى از همسرش پرسید: عزیزم شام چى داریم؟



جوابى نشنید.

بعد بلند شد و یک متر جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و دوباره پرسید: عزیزم شام چى داریم؟

باز هم پاسخى نیامد.

باز هم جلوتر رفت و از وسط هال که تقریباً دو

متر با آشپزخانه و همسرش فاصله داشت گفت: عزیزم شام چى داریم؟

باز هم جوابى نشنید.

باز هم جلوتر رفت و به در آشپزخانه رسید. سوالش راتکرار کرد و باز هم جوابى نیامد.

این بار جلوتر رفت و درست از پشت سر همسرش گفت: عزیزم شام چى داریم؟

زنش گفت: مگه کرى؟ براى پنجمین بار مى‌گویم: خوراک مرغ!

 


مشکل ممکن است آنطور که ما همیشه فکر مى‌کنیم در دیگران نباشد و عمدتاً در خود ما باشد!