تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

حمایت روزنامه قانون از آمریکا با حمله به سپاه پاسداران


تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶

روزنامه قانون در یادداشت خود آورده است: نوع برخورد و به زانو نشاندن آنان با دست‌های نهاده بر پشت سر،می‌توانست یادآور شباهت صحنه با صحنه‌های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست نهاده بر پشت گردن در صحنه اعدام داعش باشد.


  ادامه مطلب ...

یک جوان حدودا ۳۰ ساله مقابل نهاد ریاست جمهوری اقدام به خودسوزی کرد. 27/11/94


به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»،  ساعتی پیش جوان 30 ساله‌ای که لباس خود را به بنزین آغشته کرده بود، با حضور در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تصمیم به خودسوزی داشت که در انجام این کار ناکام ماند.

 

با هوشیاری مأموران حاضر در محل، این فرد قبل از اینکه جان خود را به خطر بیندازد و اقدام به خودسوزی کند، دستگیر شد.

 

تحقیقات از این فرد درباره انگیزه این کار در حال انجام است.

 

گفتنی است، ۴۰ نفر از کارکنان و مدیران شرکت معدن البرز به نمایندگی از سوی معدنچیان معادن این شرکت امروز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه در خیابان پاستور مقابل نهاد ریاست جمهور برای ارائه مطالبات خود تجمع کردند.

 

این افراد خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت پس از واگذاری در راستای اصل ۴۴ هستند، این در حالی است که بنابه گفته آنها، تاکنون هیچ پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان نهادریاست جمهوری به آنها ارائه نشده است.

 

در عین حال، به آنها اعلام شده است که برای اعلام مشکل خود به دولت گزارشی را ارائه کنند اما کارکنان البرز شرقی می گویند که با نامه و گزارش مشکلاتشان حل نخواهد شد.

ورود نخستین قطار ترانزیتی راه ابریشم به تهران


نخستین قطار ترانزیتی راه ابریشم حامل 32 کانتینر کالاهای تجاری که دو هفته قبل از ایستگاه راه‌آهن شهر «یی وو» در استان «جه جیانگ» چین حرکت کرده بود، با عبور از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان از مسیر سرخس وارد ایران و در نهایت به ایستگاه تهران رسید.


 
ادامه مطلب ...

"لیست مورد حمایت آیت الله هاشمی" برای "انتخابات مجلس خبرگان" در تهران (اسامی)

در فهرست استان تهران خبرگان مردم ، نام ۱۶ تن از کاندیداهای خبرگان رهبری در استان تهران، بشرح ذیل درج شده است و فهرست خبرگان مردم در سایر استان‌ها در روزهای آینده منتشر خواهد شد:

فهرست خبرگان مردم ، مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد.



  ادامه مطلب ...