تلخ وشیرین94

دوستانه

تلخ وشیرین94

دوستانه

همدلی در تمام دستگاه ها وجود دارد

شنبهوزیر اطلاعات در جمع مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه

همدلی در تمام دستگاه ها وجود دارد

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز (6 شهریور 95) در جمع مردم و مسؤولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به سفر خود به استان قم افزود: در رواق امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) گفتند که همه جای اطراف ایران صدای انفجار می‌آید؛ اما در ایران طی این سه سال روز‌به‌روز این کشور امن‌تر شده است.




  

دکتر علوی گفت: کسانی که به دنبال عملیات انتحاری باشند، وزارت اطلاعات آنها را پیدا می‌کند و ما وقتی گروه بمب‌گذاری را دستگیر می‌کنیم، از اینکه موضوعی به مردم ضربه بزند، جلوگیری می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امنیت در کنار سلامت، دو نعمت مورد نیاز مردم است، تصریح کرد: پیامبر (ص) فرمودند دو نعمت که مردم متوجه ارزش آن نیستند، سلامتی و دیگری امنیت است و کسانی که این دو نعمت را از دست دهند، قدر می‌دانند.
وزیر اطلاعات بیان کرد: کشوری که ناامن می‌شود، مردم آن تازه قدر امنیت را می‌دانند، اما مردم ایران احتیاجی به ناامنی برای درک امنیت ندارند؛ همین که نگاه می‌کنند دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه به این کشور به کار گرفتند تا ایران ناامن شود، مردم آن قدر امنیت را می‌دانند و به سادگی آن را از دست نمی‌دهند.
علوی با بیان اینکه به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) و تدابیر دولت در تمام دستگاه‌ها هم‌دلی وجود دارد، افزود: امروز وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، ارتش، دستگاه قضایی، وزارت کشور، استانداری‌ها، نیروی انتظامی، فرمانداری‌ها، شورای امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح و تمام کسانی که در تأمین امنیت نقش دارند، یک دست شده‌اند و برابر دشمنان مشت و به دهان آنها کوبیده می‌شوند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله)  بارها از این وحدت و هم‌دلی بین وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی اظهار خرسندی کرده‌اند و خرسند هستیم که رضایت معظم له را به دست آورده‌ایم؛ ایشان در دیدار با مدیران وزارت اطلاعات لطف زیادی داشتند و باعث افزایش روحیه آنها شدند تا کار را با ذوق بیشتری دنبال کنند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با دعای خیر مردم اجازه نمی‌دهند که کسی به امنیت کشور آسیب وارد کند، گفت: وجود امنیت زمانی اثرگذار است که مردم با شوق و ذوق کار پیدا کنند؛ آنهایی که سرمایه‌ دارند، باید کار راه بیندازند و جوانان را به کار گیرند تا امنیت با دل شاد مردم همراه باشد.
دکتر علوی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند «در کشور یا سرزمینی که مردم احساس امنیت نکنند، خیر و برکت وجود ندارد»؛ باید خیر و برکت همراه با امنیت و دل‌شادی و نشاط مردم همراه باشد؛ مردم باید انگیزه کار داشته باشند و تنها امنیت نباشد، بلکه مردم هم آن را احساس کنند.
وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات اختلافات را کنار گذاشت اظهار کرد: پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) فرمودند: که دعوا برای هیچ‌کسی خیر و برکت ندارد؛ هرگاه از ایران صدای وحدت بلند شده، دشمن ترسیده است، اما هرگاه اختلافات را مشاهده کرده چشم طمع داشته تا به کشور آسیب وارد کند.
دکتر علوی اضافه کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاری وارد کشور شود و سرمایه‌گذاری کند، باید دعواها و اختلافات را کنار بگذاریم؛ تا کشور را پیش ببریم.
وی با اشاره به اینکه نظام زمینه نقش‌آفرینی سیاسی را فراهم کرده است، افزود: در کشور جناح‌های مختلفی فعالیت دارند؛ از نظر دولت تدبیر و امید لازمه تفاوت در فکر و سلیقه و ... خصومت با یکدیگر نیست؛ افراد اعتقادهای مختلفی دارند که لازمه آن دعوا نیست.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: در دولت جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل حضور دارند، اما در کار دولت بحث سیاسی دخالت داده نمی‌شود؛ در وزارت اطلاعات، مهم جمهوری اسلامی ایران است و برای همه جریانات سیاسی کشور احترام قائل هستیم و تا زمانی که به امنیت کشور ضربه‌ای وارد نشود، کاری به آنها نداریم.
علوی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی بیان کرد: این حقی است که جمهوری اسلامی ایران برای آنها فراهم کرده است، اما با کسانی که علیه نظام مقدس توطئه کنند، برخورد می‌کنیم.
وی ادامه داد: دولت به دنبال وحدت است تا برای انجام امور کارها بحث شود ؛ هر چقدر برادری بیشتری به وجود بیاید، کار کشور بهتر پیش می‌رود و جامعه برای اینکه پرتلاش باشد، همواره احتیاج به وحدت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.